NABÍDKA



* letité zkušenosti v oboru 

* kompletní řešení individuálních potřeb klientů 

* zajištění eventu na klíč 

* služba "bez klíče" - jako pomocná ruka na akci 
   (velmi oblíbené třeba na svatbách)
* služba "Hraní do pozadí" - nejsem DJ, ale budu tvůj Jukebox s pořádným repro,           mikrofonem a i funkcí karaoke 

* profesionální a osobní přístup 

* kreativita a umění improvizovat

* jazyková vybavenost - angličtina, ruština, němčina 

* vysoká kvalita, ale dostupná cena


Soukromé eventy


  • narozeniny
  • rozlučky
  • jubilea
  • promoce
  • party

Firemní eventy


  • event pro zákazníky -posílení značky
  • teambuilding
  • uvedení nového produktu
  • golfové turnaje

Svatba


  • svatby malé i velké, honosné i skromné

Floristické práce


  • kytice

  • květinové náramky

  • květinové dekorace


Dekorace


  • návrh dekorací
  • realizace
  • pečlivost a detaily

Dětská party, chůva v akci

  • dětské animační programy
  • chůva na akci
  • zábavný program pro ratolesti
  • oslavy

Vizážistika


  • make up art

  • líčení denní, večerní, svatební

DJ

  • DJ svatební
  • DJ na party
  • DJ a moderátor v jednom
  • "Hraní do pozadí" = s profi repro, mikrofonem a možností karaoke

Fotografické služby


  • fotograf/ka na míru
  • svatební
  • momentky
  • profesionálové

Grafické práce/Ilustrace/

Lettering fonty


  • letáky, pozvánky
  • úpravy foto
  • logo
  • lettering fonty
  • ilustrace


DOSTAL/A JSI ÚŽASNÝ NÁPAD, NEBO TĚ NĚKDO ZAÚKOLOVAL, ABYS PŘIPRAVIL/A SKVĚLÝ EVENT - CO TEĎ?

ANEB, JAK TO BUDE PROBÍHAT S OSOBNÍ KOORDINÁTORKOU?

  • Kontaktuj mě, řekni situaci, představy a o jaký event se bude jednat. Můžeme si dát osobní meeting, nebo online, to je na tobě. Až mi sdělíš svá přání, začnu na nich pracovat. Vždy s tebou budu komunikovat, řešit veškeré úlohy s tvým souhlasem. Dostaneš ode mě závěrečný harmonogram a celý manuál - kde, co a jak. 
  • Pokud si myslíš, že to na akci sám/sama prostě nezvládneš ukočírovat, nebo to tam jednoduše nechceš řešit a raději bys vše předal/a mně, ráda přijedu koordinovat akci i na místě osobně.
  • Na větších akcích, samozřejmě, musím být přítomna vždy. 
  • Platba za mé služby - účtuji si od 450,-Kč/1hod. Cena je vždy individuální, dle náročnosti. Neboj se mi napsat. Pro příklad - většinou svatba do 50 osob i s přípravami před, tě vyjdou do 10 tisíc. :-) To není moc, abys měla/a pohodový průběh a nemusel/a ses o nic starat. Zajistí ti to čas na hosty, ušetřím nejen peníze, které bys možná utratil/a za zbytečnosti, ale také tvé zdraví - hlavně tě oprostím od spoustu stresů. 
  • A pokud mi během příprav na pár minut zavoláš, protože se budeš potřebovat v něčem ujistit/poradit, opravdu ti to nenaúčtuji, to jen v případě, že se hovor bude směřovat na delší pokec, ale na to tě zavčasu upozorním. Jednoduše - vždy budeš vědět, na čem jsi.
  • Ať už chceš jen poradenství, nebo celou koordinaci, zavolej/napiš.
  • Figuruji i jako pomocná ruka - oblíbené na svatbách, chceš mít přehled o celém průběhu příprav, ale nemáš na to čas - budu ti posílat nápady, návrhy na dodavatele, dekorace, fotografy, líčení, DJ, ty si vybereš a je to. V průběhu eventu se postarám, aby vše probíhalo podle harmonogramu, a když bude výkyv, nevadí, poradím si :-) Umím improvizovat! 

Chcete si objednat moje služby, či jen třeba říci ahoj?

Vyplň všechny potřebné údaje a já se ti ozvu co nejdříve zpět.