NABÍDKA
* letité zkušenosti v oboru
* kompletní řešení individuálních potřeb klientů
* zajištění eventu na klíč
* služba "bez klíče" - jako pomocná ruka na akci
(velmi oblíbené třeba na svatbách)
* služba "Hraní do pozadí" - nejsem DJ, ale budu tvůj Jukebox s pořádným repro, mikrofonem a i funkcí karaoke * profesionální a osobní přístup
* kreativita a umění improvizovat
* jazyková vybavenost - angličtina, ruština, němčina
* vysoká kvalita, ale dostupná cena

Soukromé eventy
- narozeniny
- rozlučky
- jubilea
- promoce
- party

Firemní eventy
- event pro zákazníky -posílení značky
- teambuilding
- uvedení nového produktu
- golfové turnaje

Svatba
- svatby malé i velké, honosné i skromné

Floristické práce
- kytice
- květinové náramky
- květinové dekorace

Dekorace
- návrh dekorací
- realizace
- pečlivost a detaily

Dětská party, chůva v akci
- dětské animační programy
- chůva na akci
- zábavný program pro ratolesti
- oslavy

Vizážistika
- make up art
- líčení denní, večerní, svatební

DJ
- DJ svatební
- DJ na party
- DJ a moderátor v jednom
- "Hraní do pozadí" = s profi repro, mikrofonem a možností karaoke

Fotografické služby
- fotograf/ka na míru
- svatební
- momentky
- profesionálové

Grafické práce/Ilustrace/
Lettering fonty
- letáky, pozvánky
- úpravy foto
- logo
- lettering fonty
- ilustrace
DOSTAL/A JSI ÚŽASNÝ NÁPAD, NEBO TĚ NĚKDO ZAÚKOLOVAL, ABYS PŘIPRAVIL/A SKVĚLÝ EVENT - CO TEĎ?
ANEB, JAK TO BUDE PROBÍHAT S OSOBNÍ KOORDINÁTORKOU?
- Kontaktuj mě, řekni situaci, představy a o jaký event se bude jednat. Můžeme si dát osobní meeting, nebo online, to je na tobě. Až mi sdělíš svá přání, začnu na nich pracovat. Vždy s tebou budu komunikovat, řešit veškeré úlohy s tvým souhlasem. Dostaneš ode mě závěrečný harmonogram a celý manuál - kde, co a jak.
- Pokud si myslíš, že to na akci sám/sama prostě nezvládneš ukočírovat, nebo to tam jednoduše nechceš řešit a raději bys vše předal/a mně, ráda přijedu koordinovat akci i na místě osobně.
- Na větších akcích, samozřejmě, musím být přítomna vždy.
- Platba za mé služby - účtuji si od 450,-Kč/1hod. Cena je vždy individuální, dle náročnosti. Neboj se mi napsat. Pro příklad - většinou svatba do 50 osob i s přípravami před, tě vyjdou do 10 tisíc. :-) To není moc, abys měla/a pohodový průběh a nemusel/a ses o nic starat. Zajistí ti to čas na hosty, ušetřím nejen peníze, které bys možná utratil/a za zbytečnosti, ale také tvé zdraví - hlavně tě oprostím od spoustu stresů.
- A pokud mi během příprav na pár minut zavoláš, protože se budeš potřebovat v něčem ujistit/poradit, opravdu ti to nenaúčtuji, to jen v případě, že se hovor bude směřovat na delší pokec, ale na to tě zavčasu upozorním. Jednoduše - vždy budeš vědět, na čem jsi.
- Ať už chceš jen poradenství, nebo celou koordinaci, zavolej/napiš.
- Figuruji i jako pomocná ruka - oblíbené na svatbách, chceš mít přehled o celém průběhu příprav, ale nemáš na to čas - budu ti posílat nápady, návrhy na dodavatele, dekorace, fotografy, líčení, DJ, ty si vybereš a je to. V průběhu eventu se postarám, aby vše probíhalo podle harmonogramu, a když bude výkyv, nevadí, poradím si :-) Umím improvizovat!
